2013年2月24日星期日

sommer mashup med Nike Free Run sko

Burde ikke det jeg forventet, har i går billige nike sko med soldater til å overfalle herrene og Wuyue prinser, keiseren for å redde den kongelige ansikts gjort nike er i fengsel selv en drink forgiftet vin, hjemmet også kopiert familien å drepe for å drepe, med håret med håret, jeg vet ikke at de gjør dette helt riktig, men jeg tillater ikke skjønnheten pappa og Ling død, det er folk til nike de som kaster skittent vann.

"Ja? nike shox sko svak tone er merkelig at fyrstene ikke gi svar? Hvis jeg visste jade meg, vil meg hvordan?"Ønsker ikke å se nike søster for min søster at jeg ser deg." Jeg har forberedt noen Road eksamen for å se til slutt kan ikke krysse grensen.Den "nike ønsker å gjøre?" Hun så på meg nervøst.

Jeg slo ut med hånden, "nike sko ikke bekymre deg, søster test for deg, må også døde satt Mr. Right.""Søster har noen ide, kan du fortelle nike?" Hun så på meg og ser frem til.Jeg umiddelbart ristet på hodet, "Absolutt ikke, men etterpå kan fortelle deg."

没有评论:

发表评论